I. Защо е необходима Google оптимизация
	
	Целта на Google е да дава най-точните и подходящи резултати всеки път, когато даден потребител направи запитване. Чрез Google оптимизация, страницата ще бъде оптимизирана за достъп и ще подобри представянето си в Google, който е основен източник на посещения в Интернет. Тази оптимизация също значително ще спомогне за адекватното представяне на сайта, а от там и целенасоченото му намиране в Интернет.
	
	
	II. Как се прави Google оптимизация
	
	Процесът на оптимизация е свързан с постоянна и дълготрайна промяна и проверка на сайта. Услугата се състои в следните основни стъпки:
	 
	1. Анализ на наличната ифраструктура:
	 
	2. Инсталиране на необходимите инструменти /Google Analitics, Google Web Master tools и други SEO средства/;
	
	 3. Анализ на домейните, и евентуални преплитания и показване на двойно съдържание;
	
	 4. Анализ на важните ключови думи, според това доколко се приближават тематично до търсенето на потребителите;
	
	 5. Промени по инфраструктурата:
	 
	6. Проверка на кода /HTML/ на страниците /валидация/, консултиране и отстраняване на грешки;
	
	 7. Промяна в HTML кода, така че да е по-четим за търсачките, и наблягане на определени думи и изрази за всяка страница;
	
	 8. Реализиране на различни набори RSS-и за по добра видимост на сайта.
	
	
	Описаните по-горе етапи се изпълняват в рамките на 1 месец. Следващите етапи се изпълняват, в продължение на 5 месеца:
	
	9. Ежедневен анализ на развитието на сайта и постоянна промяна в описаните по горе точки /леки корекции/;
	
	 10. Корекции спрямо постиганатите резултати;
	
	 11. Консултация и реализиране на идеи за въвеждане на нов тип съдържание в сайта.
	
	 12. Анализ на постигнатите резултати.
	
	
	III. Какво се очаква да се постигне
	
	Резултатите от Google оптимизацията са, че ресурсите на Интернет страницата ще бъдат видими и правилно представени пред клиентите. Това ще доведе до:
	 
	
	
	IV. Примери за постигнати резултати от Google оптимизация